בלבן של העיניים

לראות את הלב בלבן של העיניים, ככה אני קוראת לזה, לפגישות הנפרדות שאני מקיימת עם כל אחד מהמגושרים בנפרד.

פגישות נפרדות

פגישות נפרדות הן כלי ידוע ומקובל בגישור גירושין. כאשר אנחנו מרגישים שאחד הצדדים, או שניהם, נכנסו לפינה, טיפסו על עץ גבוה, ויתרו על זכות מהותית המגיעה להם ע"פ חוק, נראים לחוצים, מוטרדים או מכווצים יותר מתמיד, נראה שנדרשת שיחה "בארבע עיניים" על מנת לנסות לפוגג את הערפל, לרדת לעומקם של דברים ולברר מה עומד מאחורי הקלעים מהו הגורם המעכב והתוקע את ההליך.

הפגישות האלה הן לרוב טעונות רגשית, לעיתים יותר מהפגישות במליאה המשותפת, כאשר יושבים בני הזוג זה מול זו. הפגישות האלה, מבלי שהצד השני יושב ומקשיב, שופט או צורב במבטו, מציפות את כל העצב והכעס, את הייסורים שהיו ואת הפחדים מהעתיד עוד לבוא.

הזדמנות לשפוך את הלב

הרבה מאוד פעמים זאת ההזדמנות הראשונה שיש לה או לו לשפוך באמת את הלב, לספר את הכל בלי סייגים, בלי לחשוש מתגובת הצד השני. פגישות גישור נפרדות מתקיימות תמיד בהדדיות, שלא יהיה מצב בו נפגשנו רק עם צד אחד, זאת כדי לשמור על האיזון שלא יופר, גם לא לתפיסתם של הצדדים.

בפגישות הנפרדות אני מקבלת מידע שמאפשר לי להבין את הצרכים העמוקים והאמתיים של כל אחד מהצדדים, כמו כן אני מקבלת מידע בדבר נקודות רגשיות או תבוניות שלא הצלחתי לפרוץ עד כה, ועתה ניתן להבין אותן ולגעת בהן עם הרגישות הנכונה ועם הכלים הייחודיים של הגישור.

ברוב המקרים, הפגישות הנפרדות פותחות את הסכר, משחררות את התקיעות ומאפשרות אט אט בניית, גשר מעל הסכר, גשר אשר יוביל בהמשך להתגבשותו של הסכם מדויק ונכון עבור בני הזוג.

אני מזמינה אתכם לשיחה או ייעוץ

עורכת דין ומגשרת סיגל גאיה כסיף
054-4203430
גם בוואטסאפ - כאן

 

פגישות גישור נפרדות

רוצים להתייעץ?

אני פה בשבילכם!

צרו קשר בטלפון 054-4203430

בוואטסאפ - כאן

או פנו אליי בטופס המצורף: