כמה זמן לוקח להתגרש? סיפור מחדר הגישור ברעננה

אחת השאלות שעולות לפעמים בשיחת הגישור הראשונה, או אפילו בשיחת הטלפון המקדימה היא: כמה זמן זה ייקח?

זוגות רבים מגיעים לנקודה הזו בחייהם אחרי מיאוס בקשר, אחרי שנים ארוכות של סבל ותסכול ולמעשה שואלים – מתי נוכל לפתוח כבר דף חדש?

מי שעוקב אחריי כבר יודע שמספר התשובות הוא כמספר הזוגות שהגיעו לחדר הגישור – לכל זוג יש את הקצב שלו ואת הסיפור שלו.

אני רוצה להביא לכם הפעם סיפור אחד על זוג מקסים שהתחיל מתוך רצון לסיים כמה שיותר מהר את התהליך, וגילה בדרך דברים על עצמו.

כמה זמן לוקח להתגרש? סיפור מחדר הגישור

סיפור על זוג מרעננה

את הזוג הזה הכרתי יחד. לרוב אני מקבלת שיחת טלפון מאחד הצדדים ובה אני נשאלת שאלות ועונה ככל הניתן, ולאחר מכן אנחנו קובעים פגישה. במקרה הזה את שיחת הטלפון עשו שני בני הזוג יחד והיא הייתה קצרה מאוד – הם פשוט ביקשו להיפגש.

כבר בפגישת הגישור הראשונה היה ברור שהשניים האלו לא יכולים לחכות עוד שנייה לגירושין. הם הגיעו יחד, ובחרו יחד לעבור את הגישור אבל מעבר לזה לא הייתה ביניהם שום תקשורת. כבר שנים שהם חיים יחד כמו שותפים לדירה.
הם ביקשו שהגישור יתבצע כמה שיותר מהר. לזוג היו 2 ילדים בחטיבת ביניים ובתיכון.
הסברתי להם שאם הם מוכנים ויודעים בדיוק מה הם רוצים, זה אכן יכול לקצר משמעותית את התהליך.

דברים שמגלים בתהליך הגישור

מה שקרה בחדר הגישור הפתיע את שניהם. כשהתחלנו לדבר על הצרכים והאינטרסים של כל אחד, פתאום החלו לעלות רגשות ומטענים של כל השנים שלהם יחד – מהתקופות הטובות וגם הפחות טובות. כשדיברנו על זמני השהות, עלו לפתע פחדים בעקבות פירוק המשפחה – פחד להיות לבד, פחד להישכח. תוך כדי התהליך הבינו שני הצדדים שהשיחות האלו הם תהליך שהקשר שלהם צריך לעבור כדי להסתיים כמו שצריך, כדי לעשות CLOSURE.

אפשרתי להם במהלך הגישור לדבר על דברים שלא נגעו בהם שנים, על תחושת התסכול, על איך הם רואים את העתיד שלהם כשתי משפחות נפרדות. וכמובן שתוך כדי דאגתי שכל סעיף בהסכם יענה על הצרכים והחששות שלהם ויאפשר להם לצאת לדרך חזקים ובטוחים.

הזוג הזה שהחל את תהליך גישור גירושין מתוך רצון לסיים כמה שיותר מהר, אפשר לעצמו לבסוף לעבור תהליך משמעותי של מספר חודשים שפשוט בנה להם מחדש את התקשורת.
לא מזמן פגשתי את האמא שסיפרה לי בהתרגשות על הבן הגדול שלהם שהתגייס, ואיך שניהם יחד ליוו אותו ביום הגיוס ואפילו קבעו בשבת ללכת יחד לבקר אותו בבסיס.

אני נותנת לכל אחד לקחת מהסיפור מה שהוא מבין ומרגיש. אבל רק מזכירה שלגירושין יש את הזמן שלהם, את הדרך שצריך לעבור כדי שהם יקרו. ובין אם אתם מעוניינים "לתקתק" את התהליך ולסיים אותו ב-3 פגישות, או אם אתם צריכים להבשיל ולקחת את הזמן – אני פה כדי ללוות אתכם ולעזור לכם לצאת בצורה טובה ועם הסכם הוגן ומכבד לפרק החדש בחייכם.

אני מזמינה אתכם לצור קשר ולהתייעץ,

שלכם,
עו"ד סיגל גאיה כסיף - מגשרת
054-4203430

Image by congerdesign from Pixabay

רוצים להתייעץ?

אני פה בשבילכם!

צרו קשר בטלפון 054-4203430

בוואטסאפ - כאן

או פנו אליי בטופס המצורף: