שני קצוות באותו חדר

איפה הוא ואיפה היא... שני קצוות שיושבים באותו החדר, אבל לא משדרים על אותו הגל.

זה קורה לא מעט, לחדר הגישור נכנסים גבר ואישה האחד מגיע אסוף, ממוקד מטרה ומעוניין לסיים בהסכם גירושין מכבד ומהיר. הוא מדבר על זה שנגמר והוא מרגיש שאין להם כבר שפה משותפת והוא מסתובב עם המילים סחור סחור בלי לגעת בנקודה, בסיבה. שפת הגוף שלה מספרת סיפור אחר.

היא אוהבת אותו, לא מבינה מה קפץ עליו ככה "באמצע החיים" (היא בחיוך חלש ודומע אומרת שהוא עדיין רחוק ממשבר גיל 40, אז מה פתאום דווקא עכשיו). היא מרגישה שהם אכן התרחקו מאוד והתקשורת ביניהם מקרטעת "אבל ככה לקום וללכת, לזרוק את כל השנים ומה עם הילדים?"

בשיחה נפרדת עם הבעל אני מחפשת לשמוע את הסיפור שלו האם הוא אכן הגיע לנקודת "האל חזור" שלו, האם באמת נגמרה אצלו האהבה.

בשיחה הנפרדת עמו עלה העצב הגדול שלו, ריקנות רבה, חלל ענק וריק עצום. הבעל מספר על צמיחתה המטאורית בקריירה שלה המניבה הכנסות רבות אשר כלכלו את המשפחה בשנים האחרונות ומנגד על היותו מובטל מזה זמן רב ועל ההשלכות של המצב המסובך הזה על הזוגיות שלהם בכלל ועל הדימוי העצמי שלו בפרט. הוא מודע לכך שהיא עדיין אוהבת אותו אך הוא כבר נמצא במקום אחר מחפש לאסוף את השברים שנותרו ממנו ולהתחיל את חייו מחדש: הוא הגיע לנקודת "האל חזור" שלו.

זה הזמן שלנו להתחיל עם האישה תהליך של קבלה והשלמה עם רצונו של הבעל להתגרש.

זה יכול להיות אישה שחשה ריקנות כאשר בעלה מצליח והיא לא ממצה את הפוטנציאל. זה יכול להיות גבר אומלל כאשר אשתו חווה צמיחה מטאורית. אלו יכולים להיות הרבה מאוד נושאים שלא קשורים לזוגיות בכלל, אבל נתק בתקשורת שמוביל לריחוק עמוק, תסכול, ייאוש וביטחון עצמי ודימוי עצמי שנפגעו יוצרים אצל צד אחד תחושה של אין ברירה של נקודת "אל חזור".

בחדר הגישור המוגן התקשורת פתוחה ואנחנו מעודדים שיתוף.
אז הם משתפים
ומופתעים.

 

שלכם

סיגל גאיה כסיף
054-42034300

שני קצוות ולב שבור

רוצים להתייעץ?

אני פה בשבילכם!

צרו קשר בטלפון 054-4203430

בוואטסאפ - כאן

או פנו אליי בטופס המצורף: